سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی احمق، چونان درخت آتش است که [خودرا می سوزاند و] پاره ای از آن، پاره دیگری را می خورد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 86 آبان 28 , ساعت 8:40 صبح

نمی دونم اسم این بازی رو شنیدید یا نه ولی اگه از ps2 باز های حرفه ای باشید حتما این بازی رو بازی کردید یا اسمشو شنیدید شماره 3 این بازی  دو هفته پیش وارد بازار ایران شد.

شاهکاری از کمپانی معروف Capcom شما در این بازی در نقش دانته (نیمه انسان و نیمه شیطان) پسر اسپاردا هستید یک شکارچی موجودات شیطانی که سفارش کار می گیرد !!!!!

 

 

از نکات که  با عث جذابیت بازی می شود اول از همه دموهای زیبای موجود در بازی و دوم موزیک جذاب بازی به سبک متال که خود به خود هیجان بازی رو بالا می برد و همچنین حرکات زیبا و نرم شخصیت اصلی  وگرافیک فوق العاده بازی می باشد امکانات زیادی به این نسخه بازی اضافه شده که چند نمونشو می گم شما می توانید حالت آسان و معمولی بازی رو با هم دنبال کنید . امتیازاتی که بدست می آورید در هر دوقسمت با هم مشترک است یک نکته که در این نسخه به بازی اضافه شده شما نمی توانید بیشتر از دو سلاح گرم و دو سلاح سر با خودتون حمل کنید.شما می توانید با کلت خود به هر جهتی که بخواهید شلیک کنید حتی در دو جهت مختلف (دو تا کلت دارید که با هر کدوم به یه سمت می تونید شلیک کنید)و کلی امکانات دیگه در ضمن هر وقت می خواستید بازی رو شروع کنید حواستون باشه زبان اونو به انگلیسی تغییر بدید.

 

در کل بهتون پیشنهاد می کنم برای یکبارم که شده این بازی رو بازی کنید چون عاشقش می شید. یه چند تا وال پیپر هم براتون می ذارم از بازی البته اینا تقویم کامپیوتری بوده کاغذ دیواریش کردن کیفیت همهشون بالاست به جز وسطی ردیف اول:

Game Wallpaper------->Devil May Cry 3:

   

 

  

 

 

Desk top Themes---->Devil May Cry :

 

تعداد 5 عدد تو یه فایل زیپ شده.

حجم 5.46 مگا بایت

دانلود از سرور اف تی پی اول

دانلود از سرور اف تی پی دوم

اینا جفتشون یکی اگه یکی کار نکرد از اون یکی سرور دانلود کنید.

 

 راستی من خودمو معرفی نکردم من جاوید هستم که قبلا یه وبلاگ تو بلاگ اسکای داشتم و هانی هم دوست صمیمی اینترنتی منه و چون دلم برای بلاگ نوشتن تنگ شده بود از هانی اجازه گرفتم اینجا یه پست دادم.

جاوید



لیست کل یادداشت های این وبلاگ